Sony Cyber-shot S DSC-S3000 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sony Cyber-shot S DSC-S3000 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

EliW 14-08-2011

Voor een goede prijs een leuke kleine lichte camera op broekzakformaat om mee te starten.
Heeft voor een beginner voldoende mogelijkheden.
Flitser kun je uitzetten of op autostand.
Erg klein aan/uitknopje.
Er zitten 3 basis-standen op: foto´s, panorama, video´s. Deze opties zijn via het menu nog verder precies in te stellen.
Als de batterij leeg is en hij gaat vanzelf uit, dan gaat de lens niet vanzelf in. Je moet em dan snel aan en uit doen, dan schuift de lens meestal alsnog in.
Het scherpstellen via het afdrukknopje is nog lastig aan te voelen.
Geen kleurrijke foto´s gemaakt of afgedrukt nog, dus kwaliteit foto is nog niet goed in te schatten.
Degelijkheid weten we nu na een paar dagen nog niet echt, enige wat we kunnen zeggen is dat het klepje voor batterijen en SD-kaart kwetsbaar oogt en voelt. Je moet het echt voorzichtig en met beleid openen en sluiten.
Er zit geen beschermhoesje bij, wel een polsbandje en USB-aansluiting voor de computer.
Met eerste lading batterijen (bijgesloten in het doosje) ruim 250 eenvoudige foto´s gemaakt (meer dan de handleiding opgeeft).